.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری يک کلاهبردار حرفه اي در ساري

جانشين فرماندهي انتظامي مازندران از دستگيري يک کلاهبردار حرفه اي در ساري خبر داد و گفت: اين کلاهبردار توسط ماموران آگاهي استان در هفته جاري بازداشت شد.

سرهنگ پاسدار "محمدحسن قبادي" روز سه شنبه در تشريح اين خبر گفت: فردي حدوداً 35 ساله صندوق قرص الحسنه اي را در يکي از روستاهاي اطراف اين شهر افتتاح نمود و شماري از افراد مبلغ 500 ميليون ريال وجه نقد با هدف دريافت وام واريز کردند.

وي اظهار داشت: اين افراد با مراجعات مکرر به صندوق مربوطه درخواست وام قرص الحسنه کردند اما مسئول اين صندوق از دادن وام به متقاضيان امتناع مي کرد.

جانشين فرماندهي انتظامي مازندران بيان داشت: ماموران آگاهي استان پس از تحقيقات پليسي و با همکاري شاکيان، موفق شدند مسئول اين صندوق را که ( ح - د ) نام دارد، شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ قبادي تصريح کرد: متهم پس از دستگيري عنوان نمود صندوق فوق را مدت يکسال است که تحويل گرفته و پس از مدت زمان مشخص به افراد متقاضي وام پرداخت کرد که افراد وام گيرنده از دادن اقساط امتناع و اين مسئله، منجر به شکايات متقاضيان وام شد و صندوق دچار مشکل گرديد.

وي خاطرنشان ساخت: متهم همچنين اعتراف کرد در مطالبات مشتريان صندوق کوتاهي نموده و ضمن اظهار ندامت و پشيماني از انجام اينگونه کلاهبرداري، خواستار ارائه مهلت به منظور جبران خسارت و مطالبات به مشتريان شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.